E la luna busso

Heja,

Nej det blev inte riktigt lugn hemmakväll igår..istället for jag till Campo dei fiori, mötte upp Belinda och drack en caipiroska, sen kom Riccardo,Giuseppe och Rex så vi gick vidare till en annan bar och hängde där ett tag.
Eftersom Belinda skulle upp tidigt så for hon hem medans vi andra  gick till troligtvis den minsta piazzan i Rom. Det var bara vi där och det var hur mysigt som helst!

Eftersom Giuseppe är här och hälsar på i Rom från Milano så for vi till Colloseum så att han skulle få se den by night och sen hem till Rex´s lägenhet.( Som förövrigt är gigantisk, tre tusen rum och allt i trä,han har en soffa i hissen också,det kändes jäkligt lyxigt!) Där spenderade vi resten av natten, killarna drack grappa men det gillar inte jag så blev öl istället för min del. Dansade och sjöng fram till fyra då vi stövlade hemöver.

Nu har jag precis satt igång en tvättmaskin, (min nya hobby är att tvätta,)och sen är det bara att samla krafter för eftermiddagen då Marta ska ha sin bästa kompis här.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0