Mår klart sämst

Min helg har inte varit så festlig, eller det började rätt bra. På fredagen gick jag ut med Åsa för att äta pizza, sen till en irländsk pub där vi drack en öl. Sen stövlade vi hem till henne och där helt plötsligt började jag må helt kasst och spydde . Morgonen därpå spydde jag igen men mådde sen helt okej. For till Fede för att hänga lite och vi bestämde oss för att gå ut och äta. Väl ute började jag må dåligt igen, trodde jag skulle svimma eller kräkas ner någon(mysigt..). Så vi fick skynda oss hem igen. Petade i mig lite kex och sen mådde jag faktiskt bättre,.

Sov till klockan halv tre imorse och nu är jag hemma vid vatikanen igen,har duschat och dricker lite te och försöker bli människa igen.. får se hur det går,just nu orkar jag inte skriva mer, ska titta lite på film så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0