ojoj

Vad duktig jag är på att skriva va??
Ehh..eller inte,.

Aja, igår sov jag jättelänge,.Fixade och grejade lite sen hämtade jag Marta på skolan,. pianolektion och sen simning..på tennisklubben..där det just nu pågår tennis mästerskap..hemskt jobbigt. Sprang in i Nadal flera gånger under eftermiddagen. Hemskt otrevligt.

För att ta oss hem sen tog det 40 minuter med bussen..istället för 10.. var ju lite lätt trafik sådär,. Hemma hjälpte jag Alessandra med att förbereda middagen, vi hade hennes kille Stefano och hennes kusin Mirko som gäster så det var glatt och alert!

For ut till Spagna för att träffa Sara vid Spanska trappan vid elva,.sen gick vi till en pub som heter Trinity Collage och drack ett glas vin. På något konstigt vis kom jag inte hem förrän klockan två dock.Hm.

Nu har jag tagit Marta till skolan,.städat mitt rum lite och kört igång en tvättmaskin..Härliga tider.
Solen skiner ute och jag ska nog ta mig till parken om ett tag. Hörs sen!




Spanska trappan med alla blommor,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0