Sfigata

Herregud vilken fantastisk dag...eller okej så hemskt är det kanske inte men., när jag gick ut för att hämta Marta på skolan så började det ösregna, okej så jag vände tillbaka och hämtade paraplyet hemma. När jag kom ut igen så HAGLADE det och åskade också. Jag var ungefär den enda människan i Rom som var ute på vägarna, till fots.

När jag kom fram till skolan så hade jag vatten upp till knäna, helt seriöst, och mina fina rosa tygskor som jag hade satt på mig för första gången i år...det är inte så mycket kvar av dom.. känns som om jag gått runt barfota.

För att trösta mig så köpte jag och Marta oss en varsin nutella pizza ( inte hela pizzor utan bara en bit förstår niv väl..) på väg till gymnastiken. Sen gymnastiserade hon på och jag försökte torka så gott det gick.

Nu håller Alessandra på att förbereda middagen så snart blir det käk, sen lugn hemmakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0