Stövling

Hali hallå.,

Gick upp kvart i sju imorse eftersom Alessandra for till Napoli och jag skulle ta Marta till skolan,. gick bra, vi stannade längs vägen för hon behövde köpa ett block..vet inte alls om det var sant men vi hann fram i tid och hon betalade med egna pengar.

Löpte hem igen och la mig och sov en timme..Sen upp igen och stövla iväg till Ottaviano där jag mötte upp Stacey, en engelsk aupairtjej.  Jag skulle till Manpower så hon följde med som support och sällskap!
Mötet gick bra..(hoppas jag,.) och när jag var klar tog vi bussen till Piazza Clodio som ligger nära hem till mig. Eller ja, vi stövlade runt ett tag innan och tog tre bussar innan vi fann rätt, men äh, fick vi ju se lite mer av Rom!

Gick till piazzastället på min gata och satte oss i och mofflade, sen gick vi till en bar och drack kaffe, i solen! För idag är det riktigt varmt och jag har bara jeansjacka på mig.
Ska packa ihop nu och gå och hämta upp Marta, vi ska på gymnastik idag! Bilder kommer,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0