Tennis

Ja,idag så stövlade jag iväg för att möta upp Belinda och sola i Villa Borghese,. enda problemet var bara att solen försvann efter en halvtimme..Men då ringde Fede och sa att hon far till Bozzolo imorgon så det var bara att sätta sig på första bästa buss för att hinna träffa henne och Marina innan de far.

Drack kaffe och hämtade mina grejer,.tog ungefär en halvtimme allt som allt sen stod jag nervöst och väntade på bussen för att åka till Martas skola.. trodde seriöst att jag skulle få magsår när jag stod där.. den ena bussen passerade efter den andra men ingen var den jag skulle åka med.. och klockan tickade iväg.. Prick klockan fyra kom så min buss och jag frågade busschauffören hur lång tid det skulle ta.. ungefär 30-40 minuter sa han.. ehh..perfekt, för jag hade bara 25.. festligt, satt och svor åt rödljus och ridande poliser som självklart fick lov att stövla ut på vägen bara för att jag var sönder stressad.. Kom fram precis precis i tid och hämtade en glad unge!

På bussen påväg till gymnastiken hände en annan festlig grej..som bara händer i Italien, busschauffören fick böter..och blev stoppad mitt i en rondell. Så vi blockerade trafiken från alla körriktningar i ungefär en kvart.Härligt.

Efter Martas gymnastik så tänkte vi gå och kika på tennis..byn? där alla stands och grejer finns tillsammans med Antonello.,.Självklart fick vi inte komma in för vi hade inga biljetter eller passer pass.. så istället gick vi in via simklubben..ännu bättre för vi kom ju in i spelar arean. Tog en tur inne bland standen och såg när Robin Söderling spelade,. dock förlorade han så det var ju kasst..

Nu ska jag försöka sova men här kommer några bilder från idag ;



Simklubbens terass,.



Inne i byn,.



Robin Söderling.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0