Testaccio

Heja,.

Igår så regnade det..så jag stannade inne med gott samvete,. sen hämtade jag Marta och tog henne till metrostationen repubblica där Antonello hämtade upp henne. Sen for jag hem, bytte om och sen iväg till Colloseum där jag mötte upp Stacey och ett helt gäng engelska tjejer som skulle på pubcrawl för att fira Aprils födelsedag. Jag hängde inte med på det utan drog istället och mötte upp Sara, ( från Bozzolo!) och vi drog till Testaccio där vi löpte runt fram till tre tiden,sen kom några kompisar så fick skjuts hem. Perfekt!

Imorse var det egentligen meningen att jag skulle ha gått på museum med Åsa.,men jag var lite för trött för det..sen fick jag höra att hon stått i kö i 2-3 timmar för att komma in också..så det var kanske en bra idé att skippa det. Får bli en annan gång för mig!

Istället har jag legat inne hela dagen..haha.. men det spöregnar ute..och värre ska det bli. Mysigt med en hemma lördag också!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Hehe, ja absolut. Jag har varit grymt dålig på att höra av mig, men antingen så jobbar jag eller så vet jag inte riktigt om jag ska jobba eller när. Det här suger! Det känns som jag jobbar 24/7. 9 dagar kvar!!!!

Vad hände igår (eller imorse) då?

2010-04-25 @ 08:51:03
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0